Ігор Чернешенко
Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 13.08.2009
Публикации: 8
Откуда: Украина
|
Алкоголь на Господньому столі
12.04.2011 17:31
Вирішив із давнього викласти, із старонаписаного.
Відповідь по юдейським догадкам щодо того, що Ісус споживав - залишається за мною і в майбутньому.
Алкоголь на Господньому столі. Вітаю, браття! З огляду на те, скількидискусій існує з приводу «вина» під час Вечері Господньої, то і я вирішивзробити свій внесок в цю полеміку і разом із вами поміркувати чи годиться нам,християнам, допускати алкоголь до столу Господнього. Я не буду зараз вести дискусії з приводу того чи могли зберігати давнієвреї виноградний сік довго, щоб споживати його коли захочуть. Я маю достатньоінформації про те, що і могли зберігати сік і зберігали, і пили, коли хотіли. Завашого бажання можу надати посилання на матеріали, де міститься ця інформація. Також не буду розмірковувати чи є дріжджі у вині, що перебродило. Я неспеціаліст із вина і ніколи ним не буду, бо не збираюся ним ставати. Що менецікавить, так це вчення Боже щодо Вечері Господньої і ті принципи, якими наснавчає Бог. Тому, щоб не зав’язнути у розмірковуваннях з приводу дріжджів чиметодів зберігання виноградного соку, давайте подивимося на Біблійне вчення. Відразу скажу, що я вірю в те, що лише не сквашений виноградний продуктможна допускати до столу Господньої трапези. Нижче я приведу аргументи чому ятак вважаю. Якщо в моїх міркуваннях є що не вірне, або інформацію яку неврахував, то підкажіть мені, і я буду вам вдячний. - Біблія ніде не говорить, що ми повинні пити «вино» під час Вечері, або про те, що Ісус та учні пили «вино». В українському перекладі в Марка 14:25, Матвія 26:26-29, Луки 22:17-18 використано «плід лози виноградної» в грецькій це γενήματος τῆς ἀμπέλου. (номер Стронга 288). Ніде не сказано «вино», «кагор» «церковне вино». Проте в Синодальному перекладі є один ляпсус. В Марка 14:25 допущено грубу помилку, яка впливає на зміст речення. Тут слово «це, його» (номер Стронга 846) перекладено як «вино», що є вигадкою перекладача. Нічим іншим, як розумінням самого перекладача, це пояснити неможливо, хіба що він вкладав значення в це слово як неалкогольний сік з плодів винограду (Об’явлення 19:15) .
- Щодо богослужб і постанов для поклоніння, то Бог встановив принцип мовчання – Євреям 7:17 та ще біля 15 посилань. Це означає – що в питаннях поклоніння і вчення, побожного життя, треба робити те, що Бог встановив, а не додавати своє, перекручувати чи віднімати щось. Якщо будемо говорити, що можна споживати під час вечері і алкогольне вино, а не лише плід лози виноградної, то таким чином буде змінюватися воля Божа.
- Отже: якщо Бог сказав «плід лози виноградної» то хто я такий, щоб думати щось інше і заміняти його алкогольним вином, а не йти за волею Божою?
- Чи є алкогольне вино плодом лози виноградної?
- Що таке продукт лози виноградної? Це те, що дає безпосередньо лоза. Це – виноград. Але оскільки сам виноград пити не можливо, то це – незмінений сік, який міститься у винограді і готовий до споживання в будь-який час без додаткової оброки. Якщо хто не згодний з таким тлумаченням, то прошу дати альтернативне, інше від цього.
- А що таке алкогольне вино? Це продукт переробки виноградного соку. Це не продукт лози, який можна, знявши із лози, спожити, а це - структурно змінений продукт бродіння виноградного соку, для утворення якого потрібні спеціальні умови і час.
- Так що спільного між виноградним соком і вином? Дуже мало! Навіть за структурою. Адже глюкоза, яка міститься в сокові переробляється дріжджами в алкоголь. Тобто, це вже зовсім інша речовина, яка має інший смак, інший склад, інші властивості. Якщо будемо говорити, що це не має ніякого значення, що все одно вино можна використовувати для вечері, то чому тоді «кока-колу» не можна? Адже теж темного кольору, теж рідка, теж в пляшках, а комусь і виноградом пахне?
- Виноградний сік – продукція сільського господарства .
- Вино – продукція виноробства .
- Отже: плід виноградної лози і вино алкогольне – дві різні речі і не можна заміняти сік вином, бо це буде гріх самоуправства.
- Господь не схвалює споживання алкоголю для задоволення. То як тут Він може це дозволити? Докази тут не привожу, бо це вже інша, велика і цікава тема.
Це були основні аргументи. Але є і інші. 1. Мені цікаво, хто встановив розмір чашечокіз яких ми п’ємо? Чому мілілітрів 8-10, а не 150-200? Де приклад? А як хто п’єіз чаші? Хто скільки сьорбне? Уявімо собі, що не сік, а вино подаються навечері… Хтось причастився, і вже пісня так гарно пішла, сестри сталикрасивішими…. Хтось лише зав’язав із алкоголем і бореться із спокусами, а тутбраття своїми руками наливають… Підліток, який тільки прийшов до Христа, впершевинця хильнув не в дворі, подалі від батьків, а під час вечері, і так воно йомусподобалося…. Хіба цього хоче Бог? 2. До речі, а яке винце то наливати? Сухе,біле, червоне, портвейн, ще щось? А спирту для міцності можна? Адже там вже єспирт і додати ще трішки не буде гріхом. А коли спирту більше, то таке тепло потобі проходить, що інакше як від бога воно бути не може (тут слово «бог» змалої букви). 3. А яка ж ціль Вечері? Пам'ять про Христа,розділення із Ним цієї трапези, це символ. Сік – це символ життя. Ісус, яквиноградна лоза, дає нам це життя. А символом чого є вино? Єф 5:18 – у винірозпуста. Звісно, що не у самому вині, а в його дії, бо коли воно стоїтьосторонь, то не впливає на мене, а починає діяти, тільки коли я його прийму. Тохоче Господь, щоб ми під час вечері приймали по чуть-чуть (прямо таки ВеркаСердючка) розпусти, згадуючи Його святе ім’я? Коментарі зайві. Більше писати небуду. Багато читати – всього не перечитати однак. Але, на мою думку, цьогодостатньо, щоб припинити будь-які дискусії, навіть після першого аргументу. Нехай Господьблагословить нас усіх чесністю перед собою і Богом, а також любов’ю великою ідієвою. З братньою любов’ю, Ігор Чернешенко.
|